安iat obecnie charakteryzuje si du膨 r騜norodno軼i kulturow. Coraz wi璚ej komunikacji mi璠zyludzkiej odbywa si pomi璠zy osobami o odmiennych systemach kulturowych i lingwistycznych. Dzieje si tak nie tylko ze wzgl璠u na daleko id帷 internacjonalizacj biznesu, nauki, edukacji, ale r闚nie z powodu emigracji zarobkowej i niestabilnej sytuacji politycznej niekt鏎ych kraj闚.


XXI wiek wymaga od mened瞠ra, aby nie tylko rozwija zdolno軼i przyw鏚cze, ale r闚nie rozumia i akceptowa odmienne warto軼i kulturowe. Globalny mened瞠r powinien posiada wysokie kompetencje zwi您ane z prac w 鈔odowisku mi璠zykulturowym, jak r闚nie 郵edzi zmiany i trendy zachodz帷e na arenie globalnej. Mened瞠r XXI wieku cz窷ciej decyduje si na wej軼ie na zagraniczne rynki, gdy nie wymaga to ju tak ogromnych inwestycji jak dawniej.


Misj tego periodyku jest nie tylko promowanie bada w dyscyplinie zarz康zania mi璠zykulturowego, ale r闚nie edukacja i trening w tej dziedzinie. Mamy nadziej, i zach璚i on wi瘯sz ilo嗆 badaczy do publikowania swoich prac i pomo瞠 w efektywniejszej wymianie kontakt闚 i do鈍iadcze.


Zapraszamy do wsp馧pracy.


Spo貫czna Akademia NaukPolska Akademia OtwartaClark University